برگزاری پویش پدران علوی در خانه های ایرانی 

برگزاری پویش پدران علوی در خانه های ایرانی 

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حسن بهرامی گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع ) در نظر دارد به مناسبت میلاد این امام حضرت علی (ع ) پویش پدران علوی در خانه های ایرانی را برگزار کند.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی علیه السلام گفت: با توجه به عدم اجتماعات به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جشن میلاد حضرت علی علیه السلام که قرار بود امشب برگزار شود، کنسل شد بنابراین با مشورت اعضای کانون تصمیم گرفتیم در فضای مجازی پویش پدران علوی در خانه های ایرانی همراه با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را برگزار کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت به محورهای این پویش اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش می بایست تصاویر و یا فیلم یک دقیقه ای از جشن های کوچک خانگی خود به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر تهیه و برای ما ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: تصاویر ارسالی باید از تزئین منازل یا محله و یا از قرائت خانوادگی دعای هفتم صحیفه سجادیه باشد.

بهرامی با بیان این مطلب که علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این پویش شرکت کنند، عنوان کرد: علاقمندان از امشب ۱۷ اسفند تا پایان همین هفته فرصت دارند تصاویر و فیلم های یک دقیقه ای خود را ارسال کنند، ما نیز در کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام پس از دریافت آثار ارسالی، به قید قرعه به ۵ اثر برتر جوایزی اهدا خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش، ایتا به شماره ۰۹۱۳۶۷۸۴۷۲۰ و یا لینک انتشار تصاویر را در صفحه اینستاگرام به همین شماره با هشتک #پدران_علوی# جشن های_کوچک _خانگی#کرونا_را_شکست_می دهیم، ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ جنوب کرمان دارای ۴۹۱ کانون فرهنگی هنری مساجد است و کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام واقع در شهر جیرفت یکی از کانون های فعال این منطقه است که به تازگی از سوی ستاد ملی فهما، کانون شایسته تقدیر معرفی شد.

پایان پیام/ 586